Adrian Gamoń – strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.
Tytuł wystapienia: „Jak budować markę i relacje biznesowe poprzez LinkedIn?”
Adrian Gamoń – strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.
Ponad osiem lat temu założył agencję Option 360 Agency, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content. W jej portfolio znajdują się takie marki jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis, Region Małopolska i Miasto Kraków.
Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny dwóch oryginalnych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.
Autor wielu publikacji marketingowych i prelegent prestiżowych konferencji branżowych. Współautor kursu e-learning „Social Selling SWAT” – kompleksowego szkolenia z zakresu social sellingu. Inicjator i organizator spotkań edukacyjno-networkingowych LinkedIn Local w Krakowie. Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2020 roku”.
Więcej informacji na profilu prelegenta: Adrian Gamoń. Znajdziesz tam również nagrania i listę pozostałych wydarzeń, na którch wystąpił Adrian.